Jessie is begin 30 en woont in de Haagse Beemden met haar man en huisdieren. In het dagelijks leven is ze zelfstandig ontwerper. In haar vrije tijd wandelt ze graag met de hond of gaat ze met haar paard het bos in.

Binnen de afdeling vindt ze het fijn als dingen duidelijk, concreet en op orde zijn. Voor zichzelf, maar vooral ook voor de leden. Daar maakt ze zich sterk voor binnen het bestuur. Goede informatie zorgt namelijk voor motivatie én activatie. Ze zorgt dat de ledenadministratie op orde is, ze maakt heldere notulen bij (leden)vergaderingen én ze is verantwoordelijk voor het samenstellen en verzenden van de maandelijkse nieuwsbrief.

Naast secretaris van GroenLinks Breda is ze ook communicatiemedewerker bij de fractie van GroenLinks Brabant.

“ Doe iets met je idealen! We willen allemaal een groene en sociale stad, maar een beter Breda begint toch echt bij jezelf. ”

Wat Jessie betreft zit het handelen naar je idealen in kleine dingen. Wat je doet, wat jou inspireert, dat zet uiteindelijk aan tot verandering.