We tellen af tot de Tweede Kamer verkiezingen. Voor de aankomende verkiezingen is er een planning beschikbaar waarbij we iedereen oproepen, om samen met ons, mee te doen aan verschillende activiteiten – Afvalprikactie, Huis-aan-huis, flyeren, etc. –. We zijn nog op zoek naar twee tot drie aanvullingen in het team. Lees snel verder welke rollen nog open staan.

Velen handen maken licht werk. Vind jij het leuk om tijdens de campagne een meer coördinerende rol op je te nemen? Gaaf! We zijn nog op zoek extra handjes op de volgende taken:

• Kennisbank onlinecommunicatie: tijdens de campagne krijgen we veel reacties op onze Social Media posts. Om die adequaat te beantwoorden zijn wij op zoek naar een doorgewinterde GroenLinkser. Loop jij al langere tijd mee en ben je op de hoogte van al het landelijke en lokale GroenLinks geluid, dan kunnen we je hulp goed gebruiken. Je wordt onderdeel van de groep ‘Onlinecommunicatie’ en wordt verantwoordelijk voor het GroenLinks Breda Twitter account. Ben je geïnteresseerd of heb je vragen? Neem contact op.

• Debat coördinator: het lokale debat bij Pier15 voor de Provinciale Staten verkiezingen was een groot succes. Afgevaardigden van de Provincie namen het met samen met een lokale GroenLinks afgevaardigden tegen elkaar op over uiteenlopende stellingen. Ook voor de Tweede Kamer verkiezingen willen we een soortgelijk debat organiseren, alleen dit keer willen we graag een vinger in de pap. Wil jij samen met Femke en leden van de andere partijen dit debat organiseren? Stuur ons dan een bericht.

• Studentenactie coördinator: op donderdag 9 november en donderdag 16 november organiseren we twee activiteiten in het centrum van Breda tijdens dé stapavond voor studenten (donderdag). De activiteiten beginnen langzaamaan vorm te krijgen, toch is extra handjes voor de coördinatie nooit mis. Ben jij nog student, net student af of kan jij je goed in een student verplaatsen? Meld je dan aan.

Wil je op een snelle en gezellige manier alle campagne zaken ontvangen? Meld je aan voor de WhatsApp Campagne Community.
Wil je met ons mee doen aan verschillende activiteiten? Klik op de onderstaande knop!