Banner GroenLinks Breda

Kom in 'Prik' Actie

Iedere derde zaterdag van de maand gaat GroenLinks Breda de buurt in. Een leuke, informele manier om de inwoners beter te leren kennen én om ons samen in te zetten voor een leefbare omgeving zonder zwerfafval.

Ons doel is om samen 3000 liter zwerfafval op te ruimen. Dat is meer dan 12 volle kliko's.

Op zaterdag 16 december, vindt onze twaalfde (en tevens de laatste van dit jaar) prikactie plaats in Fellenoord. Ons doel: 240 liter zwerfafval opruimen. Help je mee? We verzamelen om 10.00 uur bij de Parkeerplaats van de Teruggave (voormalige belastingdienstkantoor in Breda aan de Gasthuisvelden).

Wil je liever meedoen aan andere activiteiten? Houd onze agenda in de gaten. Ook in 2024 komen er namelijk leuke activiteiten aan.
Heb je specifieke vragen aan het campagneteam? Neem een kijkje op deze pagina en maak kennis met het team!

Hallo campagnevoerder, activist en enthousiasteling, ben je er klaar voor?! Jij bent zeker op de campagne pagina van GroenLinks Breda belandt, omdat je geïnteresseerd bent in campagne voeren en/of graag in actie wilt komen. Onwijs leuk. Scrol naar boven en meld je aan voor onze maandelijkse 'Prik' Actie of Flyer Campagne voor de Provinciale Staten verkiezingen.

Wij staan altijd open voor nieuwe Campagne ideeën. Heb jij zo'n idee waarmee je GroenLinks Breda in het zonnetje kan zetten? Mail je voorstel naar: campagne@groenlinksbreda.nl