Emma bereidt de fractievergaderingen voor en notuleert tijdens de vergaderingen. Ze beheert de gezamenlijke agenda’s, website en social media kanalen. Daarnaast schrijft zij artikelen, creëert grafische uitingen en is actief binnen het communicatieteam.

“ Door mijn werk voor de fractie kan ik bijdragen aan een grotere beweging richting een eerlijker, zorgzamer en groener Breda. Ik kijk er erg naar uit om richting de verkiezingen de standpunten en energie van GroenLinks naar een nog breder publiek te brengen. ”

Emma woont in Doornbos-Linie met haar partner. Ze studeerde Social Innovation aan BUAS. Tijdens haar studie heeft Emma een passie ontwikkeld voor het creëren van duurzame processen tot verandering. Als freelancer faciliteert zij sessies voor groepen mensen en organisaties die moeite hebben hun leven of omgeving vorm te geven op de manier die zij graag willen.

Naast haar werk voor GroenLinks werkt zij als binnendienst medewerker en fotografe voor Cato Makelaars in Eindhoven. In haar vrije tijd bouwt ze haar eigen camper en is ze graag creatief bezig.